• (iOS) Flip Master generator kodova sve

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Flip Master ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Flip Master IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ generator kodova sve ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Flip Master 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    to je stvarno super igra! ali jako treba neke nadogradnje. Mislim, stalno kvari, na primjer, na primjer, ako pokušate promijeniti imena, morate pokušati 20 puta prije nego što proradi, a ponekad se neće pokrenuti kada piše vlak. puno tih propusta je stvarno neugodno. Uživam u igrici i svemu, ali ako biste samo nadogradili, bilo bi puno bolje. a likovi su dosta loši pogotovo jer postoji samo jedna djevojka. sry ali je istina. :( ali opet igra je dosta dobra. :)

    Trebali bi dopustiti da mogu past na trbuh da napravim cody backflip

    Pun oglasa...deinstaliraj...sad...nemoj ići tamo...trči..

    Flip Master Sport avr

    Obožavam ovu igru

    Stvarno zabavno i izaziva ovisnost! Jedan prvi dan kada sam ga preuzeo, dobio sam 5 trikova, 2 druga trampolina i paket za pse. Izvrstan je ubojica vremena i ima nevjerojatnu grafiku. Kontrole je također lako naučiti.

    sviđa mi se, ali vrlo brzo gubim zanimanje i sabljasti zub izgleda kao tigar s dugim prednjim zubima

    Ova igra je uglavnom zabavna. Za napredak zaista ne morate ništa kupovati. Ljudi kažu da je teško zaraditi novac, ali ja smatram da je to dobrim tempom. Ono što ne mogu a da me ne nervira jesu reklame postavljene u igrici. Znam da je igra besplatna i da su oglasi način za generiranje novca, ali ne postoji način da onemogućite oglase bacanjem 5 dolara programeru kao što to čini većina igara. Razočaran sam što će vas razvojni tim natjerati da gledate oglase čak i nakon kupnje. Ispada kao pohlepna prijevara s novcem.

    pa u redu je, ali pronađen je način da nema oglasa pa je malo bolje samo uključiti internet

    Previše oglasa. Samo još jedna mobilna igra napunjena mikro transakcijama. Barem flip ronjenje nije imalo reklame svaka 2 okreta. Stick to Switch za mobilno igranje i PC/konzolu za ubijanje vremena kod kuće. Stvarno je šteta, toliko je potencijala, ali devs gladni novca sve pokvare. Nastavit ću igrati Chuck's Challenge, naravno da košta pravi novac, ali barem nije nepodnošljivo prikrivanje reklama. Ovo nije igra, to je sustav za isporuku reklama. Deinstalirano.

    ima previše reklama ali je dobra igra

    Mislim da bi ovo bila sjajna igra, ali nažalost količina oglasa koja se pojavi na ovoj igri drastično uništava ovu igru.

    Igrica je dobra al ima reklame

    Kenan Vildić nisi

    Dajem ovu recenziju jer ti ljudi kažu "toliko dosadnih oglasa" da postoji jednostavan način da se to riješi, ljudi su to trebali naučiti prije mnogo godina bez WiFi-a ne možete dobiti oglase sve dok nemate svoj wifi ili vaši podaci o vama neće dobiti oglase plus ova mi se igra jako sviđa. Osobno, čak i s oglasima, nije me briga za oglase. Meni je u redu.

    Flip Master Sport azki

    Lijepa je igra, ali ima previše oglasa i odjeća je preskupa

    Isprobao sam ga na dodatku i nije bio ništa poput ove verzije. Čini se kao da nemate kontrolu nad likom. Razočaran. Idite na Flip ronjenje da vidite moju drugu recenziju. Hvala vam.

    Ne znam postoji li postavka za povećanje osjetljivosti kontrola ili ne, ali to je moja jedina "zamjerka" na ovu igru

    Flip Master ખેલ કૂદ haiy

    Volio bih da postoji više razina i više stvari za dobivanje poput igrača i razina težine

    Skinuo sam ovu igru nekoliko puta na nekoliko uređaja jer uživam u konceptu i svaki put sam razočaran. Kompletna igra smeća

    Molimo dodajte još oglasa, ovo nije dovoljno!! Prije sam volio ovu igricu...

    Zanimljivo ali jako teško.

    Igrica je losa nikad se neće instalirati


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :