• (Android) Angry Birds Journey koder mange guld

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Angry Birds Journey ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Angry Birds Journey IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ koder mange guld ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Angry Birds Journey 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Det er virkelig uretfærdigt at lave et spil, som du ikke kan slå uden at bruge penge på at gøre det.Jeg spildte tid og penge hele vejen til niveau 62 og absolut INGEN MÅDE at vinde. Jeg ville give 0 stjerner, hvis jeg kunne.

    Fra tidligere Angry bird-spil var dette spil blevet mere interessant, men grafikken var meget bedre end nu.

    det er et godt spil, der ikke har spillet nok til at vurdere højt endnu.

    Dette spil føles bare ikke som de vrede fugle, jeg ved, at det føles lidt billigt, og det virker mere som en billig penge, end hvad som helst andet. Jeg håber, at de ældre spil bliver genudgivet, så vi kan efterlade dette spil i støvet og spille og og og gode angry birds spil

    Kunne ikke stoppe med at spille, da jeg først kom i gang, kunne jeg ikke lægge det fra mig!

    mængden af dum venten og afbrydelser er irriterende

    super

    For mange fejl. De to små gule fugle ved ikke, hvordan de skal bevæge sig rundt på flade overflader for at kombinere.

    Det er fint, men det føles bare ikke som Angry Birds. AB 2 var ret god, men også et pengeskab. På dette tidspunkt vil jeg bare være i stand til at spille de originale igen. (Specielt AB 1 og AB Seasons). For pokker, selvom du skulle købe dem i app store, ville jeg gøre det.

    I sammenligning med de tidligere angry bird-spil er dette for nemt, rettet mod yngre alder og noobs

    Spillet har ingen fysik som de andre vrede fugle. En masse prangende effekter, men ingen substans. Forfærdeligt spil.

    Det er okay, men niveauerne bliver hurtigt svære, hvilket tvinger dig til at betale. Ikke pengene værd.

    Løbende afsluttende niveauer, før alle brikker er færdige med at falde, der fuldfører niveauet, men på det tidspunkt er "vil du fortsætte" pop op på skærmen, når jeg ser, at jeg klart har vundet niveauet bag det

    Kæmpe fan af Angry Birds til at starte med. Blev sur nu, intet som det plejede at være. Bedste på app store er Angry Birds 2, desværre tog de de bedste (Angry Birds 1, Seasons og Space) fra butikken.. selv Star Wars en var bedre end hvad der er tilgængeligt. Jeg kunne ikke spille mere end 3 niveauer på dette, det har ændret sig for meget til det værre


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :